6 Ocak 2017 Cuma

Aradığın Şampuanı Buldun Mu?

Çok mu önemli? Evet önemli, özellikle kadınlar için saçlarının sağlığı, bakımlı oluşu, önemli hem de çok önemli! Piyasa da çok çeşitli şampuan var, ama sen de benim gibi olabildiğince doğal olsun, saçımı beslesin, hacim versin, güzelleştirsin diyorsan genelde karşına çıkan şampuanlar yabancı markaların yüksek fiyatlı şampuanları oluyor.

Ne giyersen, ne sürünürsen, ne kadar güzel makyaj yaparsan yap, saçların basık, sönük, yıpranmış görünümlü ise olmuyor, modun aşağı düşüyor.

Kısa saç yakışsa kestiririm, fakat uzun saçı daha çok yakıştırıyorum kendime . Yalnız artık saçlarım çok cansız gözüküyor, sönük, hacimsiz oldular, artık kestireyim dediğim gün markette ( Carrefour) un raflarında yeni bir şampuan gözüme çarptı. Daha önce de Rossman ya da Gratis'te görmüştüm tam hatırlayamadım. O gün şampuanım var diye almamıştım.
Efendim şampuanın markası
LeSoleil; 
Parabensiz, 
Parafinsiz, 
5 bitkili, 
5 mineralli.
Kapalı Saçlar İçin!
Saçım kapalı değil ama kafamdaki bereyi kışın ne çok taktığımı ve şunu düşündüm. Eğer kapalı saçlar için iyiyse, benim için daha da etkili olmalı dedim. Hani derler ya düz vites araba kullanan, otomatik vites arabayı hayli hayli kullanır işte o hesap ;) Fiyatı da makul olunca, neden denemeyeyim ki dedim. Üstelik yerli firma, yabancı değil...Doğal, organik ve de yerli üretim yapan firmalara özel ilgim olduğunu destek vermemiz gerektiğini, hatta öncelik vermemiz gerektiğini hep söylüyorum ve de kendim de tercih ediyorum, sizlerde biliyorsunuz artık. 


Yerli malı yurdun malı, herkes onu kullanmalı dizesini de hatırlamışken. Merak edenler için hızlıca geleyim, kullanıcı yorumlarıma.

Bugün neredeyse en basit alışverişte bile önce bir internette yorumları araştırmıyor muyuz?Ben araştırıyorum. Biliyorum ki, bu görüşler özellikle piyasadaki yeni ürünler için çok fikir verici oluyor. Benim de amacım "dürüstçe" fikir vermek, benim gibi internete pek çok konuda başvuran sizlere.

Başlıyorum;
Lesoleil'in 5 çeşidi var. Ben dökülme önleyici Arginine etkili, kırmızı şişeyi seçtim.
Kokusu çok hoş,
İki haftadır kullanıyorum ve söyleyebilirim ki, ilk yıkamadan itibaren fark etti. Tuhaf bir benzetme olacak ama genç kızı saçı gibi yaptı saçımı, hani daha yaşlanmadım ama :) 18 20'li yaşlarda saç daha canlı, daha güçlü, daha gür ve hacimlidir ya! İşte saçlarım o günlere geri döndü sanki :) En dikkat çekici etkisi bu oldu bende, istediğim hacimi buldum anlayacağınız. Kendiliğinden bir de hafif su dalgası gibi oldu saçım, daha yazmayayım nazar değmesin :) Özetle, ben çok memnun kaldım, bilmeden deneyip kullandığım bu şampuandan. saçımı kestirmekten vaz geçtim bir süre daha;) Tahminlerimin çok ötesinde iyi çıktı. Artık kaliteli şampuana çok ödemek zorunda kalmayacağım için de sevinçliyim. 👏
Önemli Not: Saç kremine gerek yoktur ibaresi vardı şampuanda gerçekten de ben de kullanmadım gerek kalmadı. Ama saçınız çok işlem görmüş ise belki bir miktar krem kullanmanız gerekebilir, bilemiyorum.
Hatta içinde paraben ve parafin olmadığı için artık bebe şampuanı kullanmayan  6.5 yaşındaki kızım da kullandı, o de beğendi. 

Umarım geveze yazımı sıkılmadan okumuş, ürünle ilgili merakınızı gidermişsinizdir. 

Sevgiyle ve takipte Kalalım 👋💕 ;)

16 yorum :

  1. bende bunu ürünün kahverengili olan serisini kullandım ve evet güzeldi...sizin adınıza da çok sevindim bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler organics kullaniyordum, onunla kıyaslayınca memnun etti

      Sil
    2. Teşekkürler organics kullaniyordum, onunla kıyaslayınca memnun etti

      Sil
  2. İçinde paraben ve parafin olmaması çok iyi...

    YanıtlaSil
  3. Dilek kızım, benim saçlarım da bıraktılar kendilerini, iyice zayıfladı gibi epeydir. Bunun resmini çektim. Deneyeceğim hemen.
    Yalnız öyle güzel ve sohbet havasında anlatmışsın ki çok hoşuma gitti. Emeğine sağlık, teşekkürler bilgilendirme için. Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim Ece ablacım, böyle birşeyden memnun kalınca tutamıyorum kendimi hemen paylaşmak istiyorum.Sevmedigim, memnun kalmadığım şeyler olunca da elim gitmiyor yazmaya . Deneyin bakalım, umarım size de iyi gelir
      Sevgiler

      Sil
  4. Hem de hiç sıkılmadan okudum. Ben de bir türlü şampuan tutturamamışımdır. Ama bakacağım bu şampuana da. Bir başka blog arkadaşımda bıoblas'ı önermişti şimdi ikisi arasında kararsız kaldım. Belki de dönüşümlü olarak kullanırım. Teşekkürler, bu arada Sevgili Ece Evren sayesinde gördüm yazınızı. Sevgiler...😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim. Bioplas saç dökülmesi sorununa özeldi.Lesoleilin de ixir isminde, eczanelerde satılan saç dökülmesi önleyici bir şampuanı var. Onu da iyi diye duydum . Benim kullandığım şampuan da ayrıca saç dökülmesüne iyi geliyor. 😉

      Sil
  5. Merak ettim bu ürünü 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet sitesi var satış için ama yurt dışına yolluyorlar mı bilmiyorum canım :)

      Sil
    2. İnternet sitesi var satış için ama yurt dışına yolluyorlar mı bilmiyorum canım :)

      Sil
  6. Merak ettim bende ürünü.Paylaşım için teşekkürler. Bloguma bende beklerim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, takipteyim zaten 😘

      Sil
    2. Teşekkürler, takipteyim zaten 😘

      Sil
  7. Yerli olması ve özellikle paraben içermemesi çok iyiymiş. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...