İrlan Takı'dan Süpriz Var!

Şu sosyal medya başlı başına bir dünya, aynı semtte oturduğunuz ortak yönleriniz olan bir kişiyle sokakta, yolda değil de sosyal medya da tanışabiliyorsunuz artık. Bizim de yazımda bahsi geçecek arkadaşım Esin ile  tanışma yerimiz de Instagram oldu :) 40 yılda bir anne olmak, isminde de hoş takip edilesi bir instagram hesabı var. Hesabında çocuklarla gidilecek aktiviteler, oyun önerileri, kitap tanıtımları vs. var. 40 yılda bir anne olmak isminin hikayesini de sayfasından öğrenirsiniz artık. Subliminal mesaj; Eğer istersen hiçbirşey için geç kalmış sayılmazsın.;)

Şimdi ben hızlı hızlı bir an önce asıl konuya gelmek istiyorum aslında, neden mi?
Çünkü anneler gününe az kaldı.
Çünkü Esin'in yani keyifle, zevkle, özveri ile yılllardır ekonomik krizlere, rekabete karşın yıkılmadan, yılmadan devam ettirdiği sanatını konuşturduğu, Büyük Beşiktaş Çarşı'ndaki şirin dükkanı İrlan Takı olarak 2 kişiye güzel bir kolye hediyesi var anneler günü için.







 Annelere, anne adaylarına, ya da kendi annesine  :) , anne gibi gördüklerinize, anne yarılarına :) hediye edebileceğiniz, çok hoş sempatik yaz için çok hoş kombinlenecek kendi gibi cıvıl cıvıl bir kolye! Çekilişe Pazar günü sonuna kadar katılabilirsiniz. Önümüzdeki hafta da kazananla iletişime geçeceğiz.


Çekilişe katılmak için tek yapmanız gereken İrlan Takı Facebook sayfasını takip etmek, yazının sonuna da katıldım derseniz, sizi buluruz ;) (Tıklanabilir link, şu altı çizili olan ;) )


Bitti mi bitmedi :) Esin'in arkadaşından da bir hediye gelecek, hem de ne hediye . Arkadaşı kim mi? 5 Tea and Coffe Time diyorum, takipte kalın diyorum ;) İrlan Takı Kolye ile modellik yapan, Teşvikiye'de şahane bir cafe'nin işletmecisi, Mutlaka yolunuz düşerse uğrayın, düşmezse de düşürün gidin :)



Bu kadar İnstagram dedim de hala benim İnstagram hesabımı (@thegoodwishblog) takip etmeyen var mı? ;) Hadi gelin, instagram çok güzel.

Çekiliş mi? Hadi durmayın, katılın. ;) Kadın girişimcilere, kadın çalışanlara hep destek, tam destek .


Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Öyleyse kazandınız :) Yaptığımız çekilişte, talihlilerden biri de siz oldunuz. Lütfen Facebook İrlan Takı hesabına mesaj gönderebilir misiniz. Güzel günlerde kullanın.

      Sil
  2. Kolyeye bayıldımmm ve de katıldımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pastalarınıza bayıldım :)))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Merhaba :) Yaptığımız çekilişte, talihlilerden biri de siz oldunuz. Lütfen Facebook İrlan Takı hesabına mesaj gönderebilir misiniz. Güzel günlerde kullanın.

      Sil
  4. Merhabalar. Bir blogda tanıtım yazıları ile ilgili yorumunuzu gördüm. Size ulaşabileceğim bir mail adresi bulamadım. info@bisosyo.com mail adresinden bana ulaşırsanız işinize yarayacak bir kaç tanıtım yazısı tavsiyesi verebilirim.

    YanıtlaSil
  5. Eşime güzel bir hediye olurdu.. :) fatih KARACA

    YanıtlaSil
  6. Katıldım
    Şule Ayşin Eşin

    YanıtlaSil
  7. Hepsi çok güzelmiş.Harika tasarımlar

    YanıtlaSil
  8. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi hemen değerlendiricem :) Bende bekliyorum muhakkak:)https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım, çok hoş fotoğrafların var :)

      Sil
  9. takılar ve renkleri ne güzel

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

L'oréal Paris Mucizevi Günlük Yüz Bakım Yağı ve Cilt Güzelleştirici Gece Bakım Kremi

Evde Sağlıklı Çikolata Yapımı

Yves Rocher Yıpranmış Saçlar için Jojoba'lı Onarıcı Şampuanı