Dilek'in Brownie'si

Bi güzel bi lezzetli oldu ki
Anlatamam :) vazgeçtim ben yine de tarifi versem mi.. 😉 bi kaç tariften ortaya Karışık birşeyler Yaptım, kendi eklemelerimde oldu evimizin gurmeleri de beğendi ya jüriyi kazandık. Buyrun önce malzemeler ;
• 3 yumurta
• 1/2  bardak şeker
• 1 er paket vanilya, kabartma tozu
• 1 paket 40 gr.lık bitter çikolata
• 1 avuç iri Parçalı ceviz (ben karışıma ayrıca rondodan geçmiş badem ve ceviz de ekliyorum. Badem/ceviz tozunu Bora nın omletlere de koyuyorum güzel oluyor )
• 1 paket kakaolu puding
•  yarım bardak dolusu su ve süt
•  yarım paket Hindistan cevizi kalanı kekin üstüne kullanılabilir
•  son olarak kek pişince üstüne döküp kekin sıvıyı emip
Islak kalması için tercihen Rifat Minare üzüm şırası :) o yoksa hangi meyva suyu varsa olur .
Bu gizli bilgiyi de paylaştım artık siz malzemelerden çözersiniz 😀 takıldığınız yerde bana sorabilirsiniz ☺️
Afiyet olsun 😀🍴

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mantra Nedir? Ne İşe Yarar?

Bilmem Kaç Adımda Tuvalet Eğitimi...Bez Bırakma Denemeleri ve "Mutlu Son" :)

Evde Sağlıklı Çikolata Yapımı