Nasıl kilo verdim?

 Maddelerle geniş geniş seve seve paylaşabilirim :) maddelerin her biri koca koca paragraflar oldu affola
  • Öncelikle zaten hiçbir zaman çok kilolu olmadım, metabolizmam hızlı, ailede obez yok ama göbek çok :) İki hamileliğimde de 12 ve 14 er kilo aldım. 2. doğumdan sonra evde birde ilgi alaka bekleyen, aktif dinamik ortalık dağıtan tatlı bir kızım olduğu için öyle çok dinlemedim. Sevgili anneciğim de bu sefer daha az kaldı bizimle, dolayısıyla iş başa düştü. İyi de oldu hem sezeryan yaralarım ilkine nazaran daha da çabuk iyileşti, hem daha hızlı kilo verdim.
  • Aktif emzirme döneminde süt olur diye hababam yedim, işte o ara kilo verişim durdu hatta almaya bile başladım. Hatta birden hayret verici şekilde bel simitleri ile tanıştım. Üstüne başka belirtileri de görünce.. Unuttuğum endokrin doktoruma gitme zamanı dedim ve kan tahlili ardından tiroidlerimin yeniden tembelleştiğini..Bunun vücuduma etkisinin sinir, asabiyet, tahammülsüzlük ve ve evet kilo verme olarak döndüğünü anladım. İlaç dozu birazzcık arttı, dengem değişti ve kilolar gitmeye başladı...Tiroidi düzenledik.
  • Derken bi halsizlik, bi güçsüzlük, bi dermansızlık o dönem 6 aylık oğlumu bile doğru dürüst taşıyamama vs.derken bir başka tahlil ve suçlu tükenen D vitamin..Hayli düştük onu da tamamladık. Şimdi güneş çıktı diye ihmal ediyorum ya neyse.. Bazı kaynaklarda D vitamini eksikliğinde de kilo verilemez deniyor o sebeple de paylaştım.
  • Nerede kalmıştık, bel ağrılarımı anlatmış mıydım? :) Doktorun tavsiyelerini aldım o ayrı ama yine de internet kuşu olarak youtube dan da bol bol faydalandım. Egzersizler iyi geldi ve o esnada unuttuğum pilatesi hatırladım! Yaşasın EBRU Şallı yaşasın pilates diyorum :) Düzenli şekilde 20 gün boyunca her gün oğlumu uyututup şansıma o saatlerde yayınanan Ebruli derdime derman oldu . Bir de yeşile  çayı ekledim hayatıma sonuç inanılmaz oldu . Program tatile girdi ama youtube dan takip edebilirsiniz . Bir süredir fırsat bulamıyorum ama mantığı kaptım :D Tavsiye ederim https://www.youtube.com/watch?v=KwguS_gSg_I
  • Pilates yapamadığımda bolca yürüdüm, kmlerce yürüdüm ve sonuç olarak 54 kiloya düşmüş bulunmaktayım. 
  • Diyet yok ancak dikkat etme var ;) Geç saatte mümkün olduğunca yemiyorum. Göbek mi o hala bir parça var ama dert etmiyorum, çünkü eski kıyafetlerime çok rahat girebiliyorum . Hatta eskisinden bile zayıf oldum diyebilirim. Sürekli koşuşturmamın da payı büyük
  • Herşey bir yana fazla kilo sağlık için zararlı, ama hepsinden önemlisi önce sağlık olsun 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mantra Nedir? Ne İşe Yarar?

Bilmem Kaç Adımda Tuvalet Eğitimi...Bez Bırakma Denemeleri ve "Mutlu Son" :)

Evde Sağlıklı Çikolata Yapımı