Yves Rocher Yıpranmış Saçlar için Jojoba'lı Onarıcı Şampuanı



Merhaba herkese,bu  yazımda yeni alıp denediğim Yves Rocher Jojobalı Onarıcı Şampuan hakkında bilgi vermek istiyorum. Şampuan seçimi malum özellikle kadınlar için oldukça önemli, ben de uzun uzun içerik okuyan,  hangisini alsam diye araştıranlardanım.

Onlarca şampuan arasından doğrusunu, iyisini seçmek kolay değil tabi, eleye eleye, deneyip, araştırarak seçmek lazım. ( Çok mu  abarttım :))

Uzunca bir süredir, daha doğrusu ilk hamileliğimi öğrendiğim zamandan beri,  ilk eleme yöntemim doğal olmayan şampuanları elemek şeklinde oldu.  Öncelikle şampuanların pek çoğunda olan Sülfat yani (SLS) , paraben, renklendirici,  silikon (saç derisini ve saç yüzeyini kaplayıp, saçların nefes almasını önleyip, zamanla dökülmesine neden olan maddelerden biri ) gibi maddelerin olmadığı olabildiğince bitkisel ürünleri seçmeye gayret ediyorum. Özellikle SLS'nin insan vücuduna zararlarını okuduktan sonra şiddetle kaçmak gerektiğini düşünüyorum. Nuxe, Organics denediğim doğal içerikli şampuanlardan. Yves Rocher ürünlerini de doğal, bitkisel içerikli ve de kaliteli olduğu için tercih ediyorum. Bazı şampuanlarında SLS var, bazılarında yok. Buradan yetkililerine sesleniyorum, "SLS'siz şampuan istiyoruz" 

 Bundan önce yine Yves Rocher'in  3 yaşından büyük çocuklar için de uygun olan, tüm saç çeşitleri için kullanabilen göz yakmayan çeşidini deneyip beğenmiştim, onu özellikle tatile, seyahate giderken severek kullanıyorum, tavsiye ederim. Tek şampuanı hepimiz kullanabiliyoruz. 

 İstiklal Caddesi'nden geçerken Yves Rocher'in mağazasını gördüm, şampuanım da bitmişti :) koşarak içeri girdim, birikmiş puanlarımla yeni bir şampuan denemek istedim. Erkek görevli şampuan çeşitleriyle ilgili çok bilgisinin olmadığını ama yıpranmış saçlar için olan onarıcı şampuanın çok sattığını, kullananların memnun olduğu söylemesi üzerine hadi bende bir deneyeyim dedim. Malum saçlar deniz, güneş yıpranıyor. Saçımda boya yok, en son röfleyi de 6 ay önce filan yaptırmıştım.. 


Çok fön çeken, maşa yapan birisi de değilim ama saçlarımda aradığım nem yoktu bir süredir ve eskisine kıyasla azalmış da dökülme sorunum var. Bunun üzerine jojoba yağı iyi gelir deyip, şampuanlar arasından seçimimi yaptım.

Yıpranmış saçlar için  Jojobalı Onarıcı Şampuan nasılmış derseniz, ilk iki yıkamada saçımı biraz yağlandırdı gibi gelsede sonradan saçım mı alıştı bilmiyorum, o yağlılık hissi yerini nemlenmiş hissine bıraktı. Bir de mutlaka saç uçlarına krem kullanırdım, bu şampuanda kullanmasam da oluyor. 
Nemli hissinin haricinde, saçı yumuşacık yapıyor, elektriklenmeyi önlüyor. Kuruluk hissi geçince saç dökülmem de azaldı sanki. Ve parlaklık evet saçlarım bence artık daha çok parlıyor .

Benim Yves Rocher Onarıcı Şampuan ile ilgili görüşlerim yukarıdaki gibi, gerçekten işlem görmüş saçlara iyi geleceğini düşünüyorum. Ben de memnun kaldığınız şampuanları merak ediyorum, sizinkiler hangileri? Haydi yazın ;)

Not: Ben şampuanı aldıktan 3 gün sonra Yves Rocher kampanya yapmış, 99 TL'lik alışveriş yapana bu şampuanlar hediye imiş, başka alacaklarınızda var ise denemek için bence tam zamanı ;) İnternetten satışta geçerli imiş bu kampanya.




Yorumlar

  1. Ben hiç yves rocher denemedim :D Benim saçlarım doğal içeriklerle pek anlaşamıyor kimyasal olacak ona :D

    YanıtlaSil
  2. Merak ediyordum bende güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Ben hiç sevmedim bu ürünü çevremde çok sevenler olmasına rağmen. Her ürün herkese iyi gelmiyor işte.

    YanıtlaSil
  4. Bana iyi gelmedi, kuruttu ve döktü :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüh :( şimdi ne kullanıyorsunuz? saç dökülmesine ceviz kabuğu kaynatıp suyunu saça kullanmak iyi diyorlar, bilmiyorum denediniz mi?
      sayfamda yazmıştım, https://thegoodwish.blogspot.com.tr/2016/04/saclarnz-dokuluyorsa-okuyun.html

      Sil
  5. Duşta bende mutlaka saç uçlarıma krem kullanırım bu şampuan sayesinde kullanmamak aslında iyiymiş diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi yanlış bilgi vermiş olmayayım, uçlara kullanmadan da oluyor, ama uçlar için kremle nemlendirmek yumuşak tutmak daha sağlıklı bence kırık oluşmaması için. Sonraki yıkamam da biraz uçlara krem sürdüm çünkü :*

      Sil
  6. Benim saçlarım da kuru, denesem mi acaba? =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru saçlar için de ayrıca şampuanı var o daha iyi olabilir. Ama nem veren, parlatan bir şampuan olduğu için bence olur gibi, deneyin bakalım, nasıl olacak :*

      Sil
  7. yr şampuanlar bana hiç olmuyor :-((

    YanıtlaSil
  8. Nemlendirici şampuanlar saç uçlarıma çok iyi gelirken saç diplerini fazlaca söndürüp kirli gibi gösteriyor.Bu sebeple doğru ürünü seçmem oldukça zor oluyor ;)

    YanıtlaSil
  9. Saçlarım sürekli işlem görüyor bu yüzden çok yıpranıyor ve artık saçıma hiçbir şey yapamıyorum ne şekil verme ne boyama ama artık düzeldi liquid keratin kullanmaya başladıktan sonra saçımda bir problem kalmadı düzeldi sağlıklı güçlü ve canlı bu sayede artık saçlarım kopucak diye taramaktan bile vazgeçmeme gerek kalmadı artık liquid keratin var çünkü.

    YanıtlaSil
  10. %100 doğal jojoba sabunu ile cildimi resmen yeniledim. Jojoba yağının vb. faydalarını öğrendikten sonra içinde bu maddenin bulunduğu jojoba sabunu satın aldım ve düzenli kullanmaya başladım. Etkisi inanılmaz. Tabi soğuk proses üretilmesi gerekiyor. Jojoba sabunu almak isterseniz tavsiyem: https://www.naturasabun.com/urun/jojoba-sabunu/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mantra Nedir? Ne İşe Yarar?

Bilmem Kaç Adımda Tuvalet Eğitimi...Bez Bırakma Denemeleri ve "Mutlu Son" :)

Evde Sağlıklı Çikolata Yapımı