Hayatımızı Güzelleştiren Küçük Sırlar-Dolunay Zamanı Mutlaka Okuyun

Bu akşam yani 14 Kasım 2016 günü, Ay gezegenimiz Dünya'ya en yakın olduğu pozisyonda olacak. Normalde gördüğümüzden hem daha büyük hem de daha parlak gözükecek.



Ay'ın Dünya'ya yakınlaşması ile birlikte doğa olaylarında da değişimler gözlenebileceği gibi bizlerin ruhunda,iç dünyasında da bir takım etkileri olacak.

Yüzyıllardır insanlar ayın hareketlerinin dünyaya ve kişiler üzerindeki etkilerini tecrübe edinerek günümüze taşımışlardır.

Nasıl yeni bir yıla girerken, ya da doğumgünümüzde, veyahut Hıdırellez günü çeşitli dilekler diliyor, çeşitli "dilek dileme" ritüellerinde bulunuyor isek. Dolunay gününde de yeni ayın aksine, kurtulmak istediğimiz kötü  alışkanlıklarımız, kendimizde beğenmediğimiz bize ket vurduğuna inandığımız kötü alışkanlıklarımız, hatta belki fazla kilolarımız masaya yatırılabilir.

Yeni ay yeni başlangıçları simgelerken, dolunay kabullenişleri ve vedalaşmaları gündeme getiriyor. 

Bu sefer boğa burcu etkileri ile gerçekleşen dolunayda, sabır, sebat, güven, irade ve maddi konular vurgulanacak. 

Spiritüel uzmanlar, çekim yasası ile harmanladıkları tüm bu eylemlerin, doğa olaylarının ışığında çeşitli ritüeller ile beklentilerimizi kolaylaştırmaya çalışıyorlar.


  • Kurtulmak istediğimiz, vedalaşmak istediğimiz kötü alışkanlıklar ve kötü koşullardan kendimizi kurtarmış ve yerine koymak istediklerimizi koymuş, ununu sermiş, ipini asmış bir şekilde kendimizi hayal edip, zihnimizden geçirmenin yeni hayatımız yolunda çok önemli bir adım olduğunu söylüyorlar.



  • Kötü enerjilerden arınmak için, bedensel ritüeller de var tabi. Himalaya tuzu ve sirkeli su ile banyo yapıp olumlamalar eşliğinde negatifliklerden arındığınızı hayal edip, bunu gerçeğe çevirebilirsiniz.


  • Evde çeşitli tütsüler yakmanın, defne adaçayı gibi otları yine tütsü niyetine kullanmanın ritüellerin etkisini arttıran etmenler olduğu söyleniyor.

  • Hatırda kalmazsa, satırda kalır. Artık bitsin dediklerimizi, memnun kalmadıklarımızı, istemediklerimizi kağıda döküp rahatlarken, boşlukları da iyilikler, güzellikler ile doldurun. Kendinizi olmasını istediğiniz durum, koşul ne ise öyle yazın, öyle hayal edin diyorlar. Örneğin " Geçmişimle barışığım ve hayatımdan çıkarmak istediklerimi çıkarttım, güzelliklere yer açtım" gibi . Siz bunu çeşitlendirebilir, kendinize uyarlayabilirsiniz. 

  • Ve mum.. Işığın etkisi, mum ışığına bakıp da rahatlamayan, etkilenmeyen yoktur herhalde. Biraz kül, biraz duman, biraz mum ışığı. Evet dolunay gökte parıldarken, bizde kendi iç dünyamızda yakıp, yıkıp yeniden onarmak istediklerimizi mumun ışığında gerçekleştireceğiz.
Super dolunayın bir etkisi de fazlaca hassaslaşıyor olmamız. Hassaslık sadece olumlu anlamda olsa iyi ama beraberinde öfke, kızgınlık, kırgınlık ve hırçınlığı da beklemediğimiz bir hızla getirebilir.
Bunu bilirsek belki duygusal anlamda da sabır anlamında da kendimizi kontrol edebiliriz. Bugün şans eseri karşıma çıkan bu anonim yazı ile yazıma son vermek istiyorum. 


Hatırlamamız gerekenleri vurgulayan güzel bir yazı 👇
*************************************************************************************************************************************
Hayatımda ilk önce sevmeyi öğrendim. Çünkü sevdikçe, kendimi hissettiğimi gördüm.
Affetmenin ne olduğunu anladım ve affetmenin yeni insanlar kazandırdığını gördüm.
Bir gün geçmişe baktığımda pişmanlığımdan üzülmediğimi gördüm, bunları ben yaşadım çünkü.
Birisini hatırlamanın aslında bir telefon görüşmesi kadar basit olduğunu biliyorum artık.




Aslında bana değer veren insanların çok yakınımda olduğunu fakat gözlerimin hep uzaklarda olduğunu anladım.
Birisini kırdıktan sonra özür dilemenin beni ben yaptığını anladım.
´Sen benim için önemlisin´ cümlesinin verilebilecek en büyük hediye olduğunu fark ettim.
Bir yerden sonra kelimelerin mana ifade etmediğini biliyorum.
Sahilde yürür ve düşünürken birinin de beni düşündüğü duygusu beni sevindiriyor.
Mutlu olmanın aslında bir kedinin güzel bir anını yakalamak kadar basit olduğunu anladım.


Kaçırdığım fırsatların bana yeni fırsatlar yarattığını gördüm.
Yıldızların benim için parladığını göremeyen gözlerimin gün geldiğinde hayatımdan kayan yıldızların gömüldüğü maziyi unutması gerektiğini anladım.
Gözlerin kelimelerden daha önemli olduğunu ve yalan söyleyemediklerini biliyorum artık.
Hayatımda yanımda görmek istediklerimi yanımda göreceğim, çünkü onların bana değer verdiklerini biliyorum.
Yaşamın yaşamaya değer olduğunu ve istersem mutlu olabileceğimi öğrendim.

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
E-mailinizi bırakarak, yazıları sıcağı sıcağına posta kutunuzda bulabilirsiniz.
Google friend connect'ten, Instagram ve Facebook'tan da takip etmeyi unutmayın .




Yorumlar

  1. Yaşam yaşamaya değer, bunu hatırlattığınız için teşekkürler, efendim :)

    YanıtlaSil
  2. Bu nekadar guzel bir yazi olmus. Acikcasi fazla da umursamamistim.Ay'in dun ki olayini taa ki bu yaziyi okuyana kadar 😌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, benim de karşıma çıktı o anonim yazı sebebi varmış demek ki :) Bu aralar duygusalım çok, dolunaydanmış demek. :)

      Sil
  3. ben ayın bu denli ruh halimizi etkilediğinden habersizdim çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için çok yararlı bir bilgi benim için :) blogunuzu takibe aldım yazılarınızı takipteyim :) ziyaret etmek isterseniz bende beklerim henüz çok yeni ama buyrun beğenirsiniz belki :)
    http://mahiefruze.blogspot.com.tr/ sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takibe aldım bile ;)
      Dolunaydan mı bilmem çok hassasım çok :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mantra Nedir? Ne İşe Yarar?

Bilmem Kaç Adımda Tuvalet Eğitimi...Bez Bırakma Denemeleri ve "Mutlu Son" :)

Evde Sağlıklı Çikolata Yapımı