L'oréal Paris Mucizevi Günlük Yüz Bakım Yağı ve Cilt Güzelleştirici Gece Bakım Kremi

Reklamlarda ilk gördüğümden beri merak ettiğim Loreal Mucizevi Yağı bir süredir denemek istiyordum, kısmet bu zamanaymış. Geçenlerde günlük ev alışverişi için her daim kullandığım Carrefour'un internet sitesinde bu kremlerin %50 indirimde olduğunu görünce yine sepetime attım. Yine diyorum, çünkü daha önceki indirimlerde ben alışveriş sepetine atıyordum ama eve krem gelmiyordu :) gelene kadar hep stoklar tükenmiş oluyordu.

Ben de indirimli almak için sabırla bekledim .

Ve beklediğime değdi :) Kremleri 1 haftadır gündüz sabahları ve gece cildimi tonikle temizledikten sonra kullanıyorum. Gündüz kremini de gece kremini de çok beğendim.

Bir müddet denedikten sonra da benim gibi bu kremin cazibesine kapılan hemcinslerim için :) görüşlerimi yazmak istedim. İki kremi de birlikte alıp kullanmaya başladığım için, aynı serinin gündüz kremini de gece kremini de deneyimlemiş oldum. Buyurun kahve eşliğinde görüşlerimi okumaya..Bakalım kremler nasılmış? Gerçekten mucizevi mi?


Sanırım "mucizevi" kelimesi kremin pazarlamasının dinamiği, yani en azından ben bir üründe böyle ibareler görünce sanırım kanıyorum :) Ya da iyi niyetle düşünmeye devam edersem, gerçekten ürün de mucizevi birşeyler olmalı ki böyle bir isim vermişler diyorum.

Mucizevi mi değil mi 1 haftada anlaşılmaz sanırım ama gördüğüm mucizeler arasında hoş bir koku, yağlı ballı doğal bir krem sürüyormuşum hissi, onca yağ sözüne rağmen cilt tarafından hızla emilen bir krem ve rahatlık, nemlenmişlik hissi. Evet kremler bolca nemlendiriyor, cildi yumuşacık yapıyor.
Kremleri almadan önce daha önce yapılmış ürün incelemelerini okumuştum, genel de memnunlar, ancak bazı kişiler tüylenme yaptığından yakınmıştı. Ben öyle bir olay yaşamadım ama sanki biraz T Bölgemde biraz biraz yağlanma yapıyor ama o da bir süre içerisinde kayboluyor.

Gelelim aynı serinin iki ayrı kremini hızlıca  incelemeye.


Loreal Mucizevi Yağ Günlük Bakım Kremi
Loreal Mucizevi Yağ-Hafif Doku Günlük Bakım Kremi




Lavanta,
Biberiye özleri içeriyor. Cildi besliyor ve ışıldamasanı sağlıyor. Hoş bir kokusu var, sabahları temiz cilde sürüldüğünde cilde canlılık ve tazelik katıyor gerçekten biraz da ışıltı. Parlatmadan. 

Loreal Mucizevi Yağ Cilt Güzelleştirici Bakım Kremi 
(GECE)

Loreal Mucizevi Yağ-Cilt Güzelleştirici Bakım Kremi(GECE)

Kuşburnu
Argan
Arı Sütü özleri içerikli zaten şişeyi açınca mis gibi bal kokusunu alacaksınız.

Son olarak eklemek istediğim bir şey var mı? Evet var, bence bu kremi karma ciltler de kullanabilir. Ancak kuru ciltler bu kremleri çok sevecek.

Yorumlar

  1. Ürün yorumun için teşekkürler çok güzel anlatmışsın

    YanıtlaSil
  2. Bir aydır kullanıyorum, ben mucizevi olduğuna kısmen katılıyorum <3 Cildim eskisine göre daha güzelleşti.. İyi nemlendiriyor <3 Güle güle kullan canım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uuzn süredir kullanan birinden bunu duymak iyi oldu. Ben de iyi şeyler hissediyorum :) O zaman güle güle kullanalım, sık indirime de giriyor.

      Sil
    2. Kesinlikle :)

      Sık indirime girmesi de güzel bişey :)

      Sil
  3. Paylaşım için teşekkürler :) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorum için teşekkür ederim :) Sevgiler.

      Sil
  4. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen katıldım. Sizide bloguma beklerim www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
  5. L oreal kremleri ben de cok iyi buluyorum. Göz cevresi kreminden de cok memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hem de uygun fiyatları . Avussturya'da da var mı bu kremlerden? Bunlar bana farklı geldi diğerlerinden, belki de psikolojik bilmiyorum :)

      Sil
  6. loreal ürünlerini bende çok beğeniyorum bunu kullanmak henüz nasip olmadı ama

    YanıtlaSil
  7. merhaba:)
    ben de gece kremini kullandım ve bitti. ancak ben her akşam sürmedim ara ara sürdüm çünkü baya yoğun bir krem. benim de aşırı kuru bir cildim olduğu için iyi geldi. yoğun maske gibi...ama gündüz kremini de kullanmak istiyodum iyi oldu bu yorumların en yakın zamanda ben de atıcam sepete:)
    bloguma da beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim cilidm karma çok kuru değil ama yine de yoğuın nemlendirme hissini sevdim ;) Güle güle kullan :)

      Sil
  8. Merhabalar, bende bu mavi olan kremde. Bugun aldım kullanmaya başladım. Temızledıkten sonra uyguladım cildime fakat hafif bir yanma oldu. Sizde de oluyor mu? Biberiyeden olduğunu düşünüyorum. Daha sonrasında kaşıntı oluyor hafif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende pek kaşıntı olmadı ama siz deyince şu an yüzüm kaşınır gibi oldu.:) Şaka bir yana yanma, kaşınma gibi bir reaksiyon olmadı bende .

      Sil
    2. İlk kez bu akşam kullandım mucizevi yağ gece bakım kremini. Ne dokusunu ne nemlendirmesini beğendim. Yapış yapış bir krem. Emilmesi de Nemlendirmesi de yetersiz. Cildimi çok kuru hissediyorum. Tam bir hayal kırıklığı.

      Sil
    3. Merhaba, maalesef bazen her krem her cilde uygun olmayabiliyor. Bu yazımın üzerinden baya zaman geçmiş ve ben yazımda bahsettiğim kremden çok daha iyi bir kremle karşılaştım, onu bir süre daha kullanıp mutlaka yazacağım. Nivea'nın şu inci ışıltılı yaşlanma karşıtı, olan kremi .

      Sil
  9. Bu gece kremini yatarken normal krem gibimi sürüyoruz. Sabah kalkınca yüzümüzle birlikte yıkıyoruz degilmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, yüzde kalıyor. Yalnız bu arada ben buna muadil bir başka güzel krem daha buldum .;) Nivea inci damlalı olan

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mantra Nedir? Ne İşe Yarar?

Bilmem Kaç Adımda Tuvalet Eğitimi...Bez Bırakma Denemeleri ve "Mutlu Son" :)

Evde Sağlıklı Çikolata Yapımı