Kırmızı Çay içelim mi?

Kırmızı Çay (Rooibos Çayı)
Faydası çok, kafeini yok!
Mideye, bağışıklığa çok iyi geldiğine dair rivayetler var. Aroması tatlı olduğu için, tatlı krizlerinde işe yarıyor.
Denemekte fayda var.
Anavatan'ı Afrika olan bu kırmızı bitkiyi ülkemizde satışa çıkartan bazı markalar ise;
Doğadan  Lipton






. Yüksek C Vitamini deposu, sakinleştirici etkisi olan, hatta bana göre fazla sakinleştirip tansiyonumu düşüren bu Çay her markette yok. Ben büyük Migros'lardan birinde buldum. Daha doğrusu internetten sipariş verdim . TADI hayli lezzetli, hatta tatlı. Içerikte Stevia yı gördüğümde şaşırdığımı biraz da bozulduğumu itiraf edeyim . Çünkü çayı, kahveyi şekersiz içenlerdenim ;)


Not: Hiçbir yerde tansiyonu düşürdüğüne dair bir bilgi yok, ama sanki içince benim tansiyonum düşüyor. Merak ediyorum, bu çaydan içince böyle bir yan etki yaşayan oldu mu??

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mantra Nedir? Ne İşe Yarar?

Evde Sağlıklı Çikolata Yapımı

Diyetkapımda ile ilk detoks denemem