Diyetkapımda ile ilk detoks denemem

Instagram sayfamda bahsettiğim 1 günlük detoks ile ilgili tahminimden çok soru gelince blogda da bu konuya yer vermek istedim.
Yine instagramda (evet instagramı seviyorum :))motivasyon dolu paylaşımlarını, evde egzersiz videolarını severek takip ettiğim arkadaşım Seda (Seda Atasoyturk) nın elinde renkli renkli detoks şişelerini görünce, ne zamandır düşündüğüm ama cesaret edemediğim detoks yapma işini artık tamam deneyeceğim dedim. Ve sonra Diyet Kapımda tarafından gönderilen 1 günlük detoks paketim rengarenk, buz gibi taze taze kapımdaydı.




Çok sayıda firma detoks suyu hazırlıyor. Neden Diyet Kapımda'yı seçtin derseniz. Arkadaş önerisi olması öncelikli sebep olabilir ama  sadece bu kadar değil tabi, diyetisyenler tarafından içeriklerin hazırlanmış olması ve bir sorunuz olduğunda detaylı yanıt alabilmeniz diyebilirim ilk etapta. Mevsiminde, taze ürünlerin uygun oranlarda uygun vitamin, mineral ihtiyacına karşılık verecek şekilde hazırlamış olması da seçimimin doğruluğunu bana kanıtladı.

Kutudan çıkan 6 şişe;  kahvaltısı, öğle yemeği ve akşam yemeğine alternatif içerikte gibi düşünebilirsiniz . 2 de ara öğün, son olarak da gece çayı.

Meyva, sebze suları sadece su değil belirli oranda posa içerirken, ağıza gelen kuruyemiş parçaları da hem lezzet hem de katı gıda isteğini baskılar ölçüdeydi.

Daha önce denemeye çekinmemin sebebi içeceklerin tadını beğenmeyeceğimi düşünmem ve aç kalacağım endişesi idi. Samimiyetle söyleyebilirim ki her şişe ayrı lezzetli idi ama favorim 1 no'lu şişe oldu. Sebze ile pek aram yok maalesef onun için 5 no'lu sebzeli içecekte biraz zorlandım.



Günün ilk yarısına kadar kendimi oldukça enerjik hissettim ancak 2. yarıda biraz güçsüzlük hissettim . Normalde de düşük tansiyonlu olduğum için ve açlığa da direnci olmayan biri olarak günün sonuna doğru halsizlik hissettim. Sanırım bunda detoksu unutup kendimi biraz da yormuş olmamın etkisi büyük.

Uzmanların önerisi de zaten detoks yapılacağı zaman, fazla efor harcanmaması mümkünse öğle uykusu uyunması şeklinde. İlaç alıyorsanız, tansiyon, şeker gibi rahatsızlıklarınız var ise doktora danışıp başlamanız.

Yllardır uygulanan vücut sağlığına çok sayıda faydası olan, gençlik, dinçlik vaad eden detoksu bir kez de olsa mutlaka deneyin derim. Önerilen ayda 1 yapılması.

Sizde yapmak isterseniz Diyet Kapımda'yı gönül rahatlığı ile önerebilirim

Www.diyetkapimda.com


Sağlık ve sevgi dolu günler ❤



Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mantra Nedir? Ne İşe Yarar?

Bilmem Kaç Adımda Tuvalet Eğitimi...Bez Bırakma Denemeleri ve "Mutlu Son" :)

Evde Sağlıklı Çikolata Yapımı