"Kapı Çalana Açılır"

Bu yılki 15. İstanbul Bienal'i kapsamında Koç Topluluğu'na ait Bağlarbaşı Korusu'nda bulunan Osmanlı'nın son dönemlerine ait "Abdulmecit Efendi Köşkü" sanatsal bir etkinliğe ev sahipliği yapıyor. Ömer Koç'a ait koleksiyonun çok dikkat çeken parçalarını, muhteşem köşkte, etkileyici bir ambiyansla görmek mümkün.

Sergnin ismi "Kapı Çalana Açılır" bu söz o kadar düşündürücü ve etkileyici ki.. Siz düşüncelere dalarken, ben de sergiye ait en beğenilen, benim de en dikkatimi çeken parçalara ait fotoğrafları aşağıda paylaşmak istedim.

Yerinde görmek isterseniz 12 Kasım 2017 tarihine kadar şansınız var. Önceleri sadece Perşembe Cuma ve haftasonu olan ziyaret günlerini, yoğun taleple birlikte arttırmışlar.
Kapılar sanatseverlere Pazartesi günleri hariç haftanın her günü açık.


Hafta içi 14:00-19:00
Haftasonu 11:00-19:00 saatleri arasında ziyaret edebilirsiniz.
Sergi giriş ücreti : yok.
Adres: Kuzguncuk Mahallesi, Kuşbakışı Caddesi No:16 / 1 - 1 34662, Üsküdar - İstanbul
Tel: +90 216 343 36 76   Fax: +90 216 343 36 77

Hadi durmayın siz de kapıyı çalın ;)

Daphne Wright-Aygır


Abdulmecit Efendi Köşkü

Kapı Çalana Açılır-Ömer KOÇ Koleksiyonu Seçkisi-15. BİENAL

Yorumlar

  1. İsim öylesine güzel ve etkileyici ki insan gerçekten düşüncelere dalmadan edemiyor. Resimler çok güzel, ben de gezip görmek isterdim :)

    Bu arada bloğunuzu yeni gördüm ve hemen takibe aldım, sizi de bloğumuzda ağırlamak isterim :)

    maviveedebiyat.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim . Ben de aldım sayfanızı takibe ;)

    YanıtlaSil
  3. muhteşem keşke orda bulunabilseydim ah mesafeler!

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmis gezilesi bir yer gerçekten 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün gezdim, öyle kalabalıktı ki. İnsanlar sanatı seviyor..

      Sil
  5. Üsküdar'da Kasım ayına kadar üstelik ücretsiz bir sergi..süpermiş.Bu arada şu yazı başlığı "Kapı Çalana Açılır" tam sözlüklükmüş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, beni de çok etkiledi.

      Sil
    2. Paylaşım için teşekkürler emeğinize sağlık. Blogunuzu yeni fark ettim. Takipteyim...

      Sil
    3. Teşekkürler, sizin de faydalı yazılarınız var, emeğinize sağlık. Sevgiler...

      Sil
  6. Paylaşım ve bilgilendirme için teşekkürler.
    http://ugurunhazinesi.blogspot.com.tr/?m=0

    YanıtlaSil
  7. Harika bir sergi geç kalmadığıma sevindim. Bu arada yeni keşfettim sizi de beklerim. birsenle.com

    YanıtlaSil
  8. Harika bir sergi geç kalmadığıma sevindim. Bu arada yeni keşfettim sizi de beklerim. birsenle.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mantra Nedir? Ne İşe Yarar?

Bilmem Kaç Adımda Tuvalet Eğitimi...Bez Bırakma Denemeleri ve "Mutlu Son" :)

Evde Sağlıklı Çikolata Yapımı