Hiç mi iyi yaptığımız birşey yok ?

Seçimler, Paris'te yaşanan vahim terör Saldırısı, dün gerçekleşen Rus savaş uçağı krizi sonra aylar önce ekranlarda gördüğümüz yerli araç prototipi.. Vs ..vs Ortak paydası nedir bu Olayların biliyor musunuz ? Benim gördüğüm her daim kendi ülkesini, yönetimini, şartlarını acımasızca eleştiren bir toplum içinde yaşıyor olduğumuz. Bir olay olmayagörsün, anında olayı ti'ye alan caps'ler Işık Hızı ile sosyal medyada dolaşmaya başlıyor. Gerçekten bu hıza hayret ediyorum. Politikayı, siyaseti tartışmak ya da haklı göstermek eleştirmek değil amacım kesinlikle, ama bütün yaşanan olaylarda Gözüme çarpan hep ülkece yetersizliğimizin, eksikliklerimizin göze sokuluyor olması. Her zaman milletimizi ne kadar sevdiğimizle övünür dururuz. Vatan Millet Sakarya dendi mi Atatürk dendi mi sular durur. Durmalı da böylesi bir lidere geçmişte sahip olduğumuz için ne kadar gurur duysak az. Ama gelmez ki bir daha senin gibisi, Ata'm dön özledik demek ne kadar elle tutulur? Asıl dalga geçilecek düşünce Şekli maalesef ki budur. Inanın Atatürk yaşasa önce şu kafa yapımızı değiştirmek için ınkılap yapardı.
Hep mi kötüyüz? Hep mi yanlış ? Yerli üretim otomobilimiz yok diye yerindik peki ilk prototipi görünce tepkimiz ne oldu? Bor minerali ile ilgili kaç makaleyi okumuşuzdur Facebook'ta orada burada. Gizli güçler engellediği için üretim yapılmamakta diye hırslanıp, üzülmedik mi?
Peki Eti Madencilik'in piyasaya sürdüğü  Bor içeren çamaşırı deterjanından haberimiz var mı? TV'de reklamımı gördük mü? Hayır ama İsrail'e kızıp ürünlerini tüketmeyeceğim deyip A'dan Z'ye her alanda diğer milletlerin ürünlerini ithal diye kullanmıyor muyuz?
Etimatik'in reklamı yok rastlamadım ama bir şekilde haberim oldu. Henüz denemedim ancak Kullanıcı yorumlarını inceledim, çok da bayılan yok ama deneye deneye zaman içinde daha iyi olacağına eminim. Kullanıp, yorum iletmeyi planlıyorum ilk fırsatta. Hani çok seviyoruz ya vatanımızı, yerli malı ürünleri de desteklemek gerek diye düşünüyorum .
Her olayda biz adam olmayız zihniyetinden kurtulmak gerek diye düşünüyorum. Bunun kimseye faydası yok çünkü . Zihniyet değişmedikçe dış mihraklara gerek yok, sürekli olarak başkalarına, sahip olmadıklarımıza iç çekip duracağız. Cennetti Vatanımız hani neden ilk fırsatta kapağı yurt dışına atmak istiyoruz? O hayallerini kurduğumuz yaşam için önce biz değişmeliyiz. Ben, sen..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mantra Nedir? Ne İşe Yarar?

Bilmem Kaç Adımda Tuvalet Eğitimi...Bez Bırakma Denemeleri ve "Mutlu Son" :)

Evde Sağlıklı Çikolata Yapımı