İlk Röportajım :)


Kendimi bildim bileli röportaj okumaya bayılırım.Ayşe Arman ses getiren yazılarıyla bu konuda ilk aklıma gelen isim, herkesin merak ettiği ama dile getiremediği, sormaya cesaret edemediği soruları cesurca sormuştur. Sohbet, tartışma programlarını da hep sevmişimdir. İlk ağızdan deneyimleri, yaşanmışlıkları, farklı hayat hikayelerini dinlemek hoşuma gider. Herkesten öğrenebilecek birşey olduğuına inanıyorum.

Aklımın bir köşesinde acaba bende çevremde sevdiğim, tanıdığım kişiler içinden kendini daha çok tanıtmasını düşündüğüm, sesini duyurmak istediğim, birilerine örnek olabileceğine ya da ilham verebileceğine inandığım kişilerle röportaj yapıp yayınlasam mı derken, takip ettiğim bloglardan http://betuldiyorki.blogspot.com.tr/ nin de sayfasında konuk yazar ağırladığını :) konuk olmak isteyenleri beklediğini gördüm ve tabi hemen mail attım . Kendi kendimi davet ettirdim yani, bundan sonra ben de blogumda ulaşabildiğim kişilere yer vereceğim.



Bakalım Betüldiyorki neler sormuş, ben neler söylemişim. Buyrun buraya



Ben de istiyorum, kendimi tanıtmak istiyorum derseniz hemen yazın bana, maillerinizi bekliyorum thegoodwishblog@gmail.com





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mantra Nedir? Ne İşe Yarar?

Evde Sağlıklı Çikolata Yapımı

Diyetkapımda ile ilk detoks denemem